مجموعه رادا پلاست شما را به خرید بهترین محصولات پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز تولید چهار پایه پلاستیکی بلند تاشو

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات ظاهری انواع چهار پایه پلاستیکیقیمت چهار پایه پلاستیکی بلند تاشو

پلاستیک یکی از مشتقات نفت است که با آغاز اکتشاف نفت و تولید پلاستیک، محصولات و ابزارهای زیادی که تا آن زمان از چوب و فلز و سفال ساخته می شد جای خود را به جایگزین ارزان تر و سبک تر خود دادند. صندلی، چهار پایه، میز، گلدان، بطری و ظروف بسته بندی مواد غذایی و ده ها و صدها قلم دیگر امروزه از جنس پلاستیک تهیه شده که علاوه بر قیمت ارزان آنها، جابجایی آن نیز به دلیل وزن سبک راحت تر شده است. چهار پایه پلاستیکی بلند تاشو هم یکی از این محصولات می باشد.
مرکز تولید چهار پایه پلاستیکی بلند تاشو

مشخصات ظاهری انواع چهار پایه پلاستیکی

مشخصات ظاهری انواع چهار پایه پلاستیکی چهار پایه های پلاستیکی در دو نوع کلی تولید و روانه بازار می شوند که در اینجا به هردو مورد اشاره می کنیم:

– چهار پایه پلاستیکی ثابت: این نوع چهار پایه ها در یک شکل و ظاهر ثابت قالب گیری شده و اندازه و حجم آن قابل تغییر نیست و امکان تا شدن آن وجود ندارد. بنابراین در هنگام جابجایی آن به اندازه اصلی آن فضای خالی مورد نیاز است. همچنین حمل آن با دست و در حالت پیاده روی هم مقداری با مشکل همراه خواهد بود.

– چهار پایه پلاستیکی تاشو: این محصول جدید بر خلاف نوع قدیمی آن یعنی چهار پایه پلاستیکی ثابت، قابلیت جمع شدن در هنگامی که بلا استفاده است را داشته و باعث می شود تا جای بسیار کمتری را اشغال کند. بنابراین در مواقع اسباب کشی فضای کمتری از بار را اشغال می کند. همچنین به همراه داشتن آن هنگام بیرون رفتن از منزل نیز ساده تر بوده و به راحتی حتی در حالت پیاده روی می توان آن را در دست گرفت و با خود حمل کرد. بنابراین چهار پایه پلاستیکی تاشو علاوه بر وزن کم آن، جا گیری بسیار کمتری داشته و برای مثال افراد مسن برای استراحت کوتاه مدت خود در بیرون از منزل می توانند آن را همراه خود داشته باشند.

از ویژگی های مشترک در تمامی محصولات پلاستیکی هم می توان به مقاومت آن در برابر رطوبت و آب اشاره کرد.

قیمت چهار پایه پلاستیکی بلند تاشو

قیمت چهار پایه پلاستیکی بلند تاشو مجموعه ما به طور تخصصی در زمینه عرضه مستقیم و بدون واسطه انواع تولیدات پلاستیکی درجه یک با قیمت نازل و رقابتی در تمام کشور فعالیت داشته و مشتریان ثابت زیادی به خود جلب کرده است. محصولات عرضه شده توسط ما همگی از پلاستیک های مرغوب و درجه یک و غیر بازیافتی تهیه شده و کیفیت تمامی محصولات از جانب ما ضمانت می گردد. جهت خرید چهار پایه و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات و قیمت چهار پایه پلاستیکی با کارشناسان بخش فروش ما تماس حاصل فرمائید.

هادی زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی زارع

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123372497

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: plasticmarket5@gmail.com

مجموعه رادا پلاست شما را به خرید بهترین محصولات پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید